با خرید آنتی ویروس کسپرسکی، یک لایسنس ویندوز 10 اورجینال هدیه بگیرید

08 خرداد 1396 با خرید آنتی ویروس کسپرسکی، یک لایسنس ویندوز 10 اورجینال هدیه بگیرید

شرکت ایدکو، توزیع‌کننده آنلاین محصولات کسپرسکی در ایران و خاورمیانه از تاریخ 8 خرداد ماه(به مدت محدود) به تمام کاربرانی که آنتی ویروس سه‌کاربره دوساله کسپرسکی را تهیه نمایند، بدون قرعه کشی یک لایسنس ویندوز 10 اورجینال دو کاربره(بدون محدودیت فعالسازی)، با همکاری کی بازار هدیه می دهد.

 به گزارش روابط عمومی ایدکو، این شرکت به‌عنوان توزیع‌کننده آنلاین محصولات کسپرسکی در ایران و خاورمیانه، فرصتی استثنایی ایجاد کرده‌است تا مشتریان کسپرسکی ‌آنلاین بتوانند با خرید یک عدد آنتی‌ویروس سه‌کاربره دوساله کسپرسکی یک لایسنس ویندوز 10 اورجینال دو‌ کاربره(بدون محدودیت فعالسازی) از فروشگاه نرم افزارهای اورجینالKeybazaar به‌عنوان هدیه دریافت‌کنند.

 این گزارش می‌افزاید که علاقه‌مندان به بهره‌گیری از این فرصت می‌توانند از روز دوشنبه 8 خرداد ‌ماه 96 به خرید این محصول از کسپرسکی آنلاین اقدام کنند و از این مزیت ویژه برخوردار ‌شوند.

 آنتی‌ویروس کسپرسکی که جایزه‌های متعددی را در پرونده خود دارد و از آزمون‌های متعددی سربلند بیرون آمده‌است، کار مقابله با خطرات دیجیتالی را آسان می‌کند بدون آنکه از سرعت رایانه بکاهد. محافظت در برابر ویروس‌ها و ابزارهای جاسوسی، کمک به عملکرد درست و بهینه رایانه و کنترل آسان امنیت به‌صورت آنلاین از ویژگی‌هایی است که کاربران در آنتی‌ویروس ۲۰۱۷ کسپرسکی تجربه خواهندکرد.

 طبق این گزارش محصولات کسپرسکی که تاکنون مورد استقبال مشتریان ایرانی بوده‌است همانند معمول از وب‌سایت رسمی و یا فروشگاه‎های آنلاین همه نمایندگان قابل دریافت است. علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت کسپرسکی آنلاین محصولات موردنظر خود را خریداری کرده و از جدیدترین فناوری‌های روز حوزه امنیت اطلاعات بهره گیرند.

 ایدکو همواره با ارائه جدیدترین محصولات کسپرسکی در سطح کشور سعی در جلب رضایت مشتریان خود دارد تا همگام با فناوری‌های امنیتی روز دنیا، فضای مجازی را با کمترین دغدغه‌ای بابت مصونیت حریم شخصی و شغلی خود تجربه کنند.

 فهرست فروشگاه‌های اینترنتی مجاز نیز در نشانی www.irkaspersky.com و در قسمت نمایندگان قابل دسترس است.