اهدا جایزه‌ی platinum به کسپرسکی از جانب کاربران

30 مهر 1396 اهدا جایزه‌ی platinum به کسپرسکی از جانب کاربران

روابط عمومی شرکت ایدکو (توزیع کننده محصولات کسپرسکی در ایران)؛چگونه می‌توان دیدگاهی عینی از مشتریان در مورد کمپانی خود دریافت کرد؟ از اول ماه اکتبر 2016 تا ابتدای سپتامبر 2017، کاربران ما 199 مطلب از محصولات ما را در پورتال بین المللی Gartner Peer Insights  گزارش دادند. طبق نظرات کاربران ما، جایزه‌ی Platinum در سال 2017 به خاطر حفاظت قوی و یکه تازی محصول اندپویت به ما اعطا شد. GartnerPeerInsights یکی از شیوه های ارزیابی فروشندگان فناوری اطلاعات است که نه توسط تحلیلگران بلکه توسط مشتریان (کاربران) انجام می شود.

در مورد Gartner Peer Insights

گارتنر یک موسسه پژوهشی و تحقیقاتی است که مقر آن در شهر استمفوردِ ایالت کانتیکات ایالات متحده قرار دارد. موسسه گارتنر نقش بسیار مهمی در بررسی روندهای مختلف حوزه فناوری اطلاعات به صورت سالیانه دارد. گزارش های تخصصی موسسه تحقیقاتی گارتنر، راهنمای مدیران، سرمایه گذاران و فعالان حوزه فناوری اطلاعات در شناخت بازار و تصمیم گیری برای انتخاب فناوری مناسب‎ است.

موسسه فراملیتی تحقیقاتی گارتنر معتبرترین مرجع بین المللی در حوزه فناوری اطلاعات است. این سازمان هر سال به رتبه بندی و ارزیابی سازمان‌های عرضه کننده سیستم ها و سرویس‌های فناوری اطلاعات و هوش تجاری می‌پردازد.

یکی از اهداف Gartner Peer کمک به کاربران است تا بتوانند راه‌کارهای مناسب را انتخاب و آن ها را دریافت نمایند. در این زمینه اگر ندانیم که چه کسی به ارزیابی پرداخته است باید به نتایج بدست آمده شک کرد. به همین علت Peer Gartner Insights به صورت دقیق نظردهندگان را به کاربران گارتنر محدود کرده است، این کار درجه ای از کنترل کیفیت را فراهم می‎نماید. نظردهندگان باید یک ایمیل سازمانی داشته باشد و تیم Gartner Peer Insights اعتبار هر یک از نظردهندگان را بررسی می کند. عوامل بسیار زیادی بر روی رتبه‌بندی تاثیر گذار هستند: کیفیت محصولات، خدمات پس از فروش محصولات و حرفه ای بودن کار و تخصص.

راهکار امنیتی اندپوینت سکیوریتی کسپرسکی توسط کاربران مورد بررسی قرار گرفت و توسط آن ها شناسایی شد.

چرا Gartner Peer Insights از دیگر رتبه‌بندی‌های نظر سنجی متفاوت است؟

تفاوت اصلی Gartner Peer Insights با دیگر نظرسنجی ها، شفاف بودن و اعتبار آن است. Gartner تنها نظرات مربوط به محصولات را جمع آوری نمی‌کند. تحلیل گران کمپانی ها نیز اطمینان می‌دهند که نظرسنجی‌ها توسط کارمندان واقعی شرکت هایی که در واقع از چنین راهکارهایی استفاده می کنند و آن ها را لمس کرده اند، صورت گرفته است. تمام موارد در وب سایت ذکر می شود به جز نام نویسندگان آن ها!

Gartner همچنین تضمین می کند که نظرات از مناطق مختلف و از کمپانی های مختلف در سایز های متفاوت و البته در صنایع گوناگون دریافت شده است. این نظر‌سنجی کمک می کند تا کمپانی هایی که با راه حل های منحصر بفرد مرتبط هستند، برای یک بازار خاص و یک صنعت خاص رتبه بندی را ارائه دهند. Gartnerتاکید ویژه ای بر مقیاس کمپانی ها دارد، حداقل نیمی از نظرات بایستی توسط نمایندگان شرکت های سازمانی ثبت شده باشد. جزئیات این متدولوژی در وب سایتGartner نوشته شده است.

شایان ذکر است که اولین بار است که ما جایزه‌ی Gartner را برای امنیت و محافظت بالای محصول سازمانی اندپوینت سکیوریتی کسپرسکی خود دریافت می‎کنیم و ما اولین گیرنده‎ی  جایزه‎ی platinum در هم رده های خود هستیم.

ما از Gartner و کاربران خود برای این افتخار بزرگ سپاسگزاریم.

 

 

منبع: کسپرسکی آنلاین(ایدکو)

کسپرسکی اسم یکی از بزرگترین شرکتهای امنیتی و سازنده آنتی ویروس است که برخی از کاربران اشتباهاً این شرکت و محصولات آنتی ویروس آن را با عناوینی نظیر کسپرسکای،کاسپرسکی، کسپراسکی، کسپراسکای، و یا کاسپراسکای نیز می‌شناسد. همچنین لازم به ذکر است مدیرعامل این شرکت نیز یوجین کسپرسکي نام دارد.