««انتخابِ مشتریان»: عنوانی که سه سال متوالی نصیبِ کسپرسکی شده است

09 آذر 1398 ««انتخابِ مشتریان»: عنوانی که سه سال متوالی نصیبِ کسپرسکی شده است

روابط عمومی شرکت ایدکو (توزیع کننده محصولات کسپرسکی در ایران)؛ فردی را تصور کنید که راننده ماشین‌های مسابقه‌ای است. در جهان ماشین‌ها که تیم‌‌های مهندسی و افراد خبره بی‌امان در حال رقابت یا یکدیگرند، یک بار پیروزی هرگز تعیین‌کننده نبوده است. دو بار بُرد هم شاید بشود اسمش را شانس یا تصادف گذاشت. اما وقتی فردی سه بار پشت سر هم مسابقه را می‌برد این یعنی هم خود فرد و هم تیم حامی آن تماماً حرفه‌ای بوده و به کاری که انجام می‌دهند اشرافِ کامل دارند. همه‌ی اینها را گفتیم تا با افتخار اعلام کنیم تحقیقات تحلیلیِ گارتنر 2019[1] به تیم کسپرسکی برای پلت‌فرم‌های محافظتیِ اِندپوینتش عنوان «انتخابِ مشتریان[2]» را داده است.  این عنوان، سه سال متوالیست که نصیب شرکت کسپرسکی می‌شود.

 

 

 

این عنوان، حاصلِ تحلیل‌ها و بازخوردهای مشتریانمان است. آن‌ها در مورد کسپرسکی چنین گفته‌اند:

  • مدیر ارشد اطلاعات ، صنعت آموزش، «ما از سال 2015 داریم از محصولات کسپرسکی استفاده می‌کنیم. محصولات این شرکت تنها محدود به نرم‌افزار آنتی‌ویروس نیست؛ بلکه مجموعه‌ای است از ابزارهای محافظتی که مدیریت امنیت ایستگاه‌های کار و سرورها ساده‌سازی می‌شود».
  • رئیس ارشد امنیت اطلاعات ، صنعت بهداشت و درمان، « کسپرسکی اندپوینت سکیوریتی سازمانی، پوشش حفاظتی همه‌جانبه‌ای در مقابل ویروس‌ها ارائه می‌دهد. آنتی‌ویروس، تهدیدهای داخل شبکه، HDD یا دستگاه‌های پورتابل را شناسایی کرده، سیستم‌ها را در برابر آن‌ها محافظت کرده و در نهایت آن‌ها را از بین خواهد برد».
  • مدیر ارشد، امنیت اطلاعات، صنعت مالی، «این رتبه‌بندیِ کلی، برای مدیریت ارشد حکم ابزار ارتباطاتی را دارد که در راستای بالا بردنِ ارزش اقدامات امنیت اطلاعات این سازمان کمک شایانی کرده است. گزارشات دقیقِ آسیب‌پذیری به درک عمیق‌تر مشکلات و اتخاذ راهکارهای درست کمک می‌کنند». «به طور حتم ابزاری است واجب و الزامی برای هر سازمانی که به امنیتِ ارزش‌های اطلاعاتی خود در فضای اینترنت بها می‌دهد».

از همینجا از تمام مشتریان‌مان که وقت گذاشتند و تحلیل‌ها و بازخوردهایشان را با ما سهیم شدند سپاسگزاریم. حدود دو هزار نظر دریافت کردیم؛ البته انتقادهایی هم میانشان به چشم می‌خورد که برای آن نقدها هم مجدداً تشکر می‌کنیم. ما با مرور تحلیل‌ها و نظرات و انتقادات شما مشتریان گرانقدر می‌توانیم همچنان که از قبل ثابت‌قدم‌تر می‌شویم، در این مسیر دائماً سطح خدمات‌دهی خود را بهبود بخشیم. 

 

[1]  2019 Gartner Peer Insights

[2]  Customers’ Choice

 

منبع: کسپرسکی آنلاین (ایدکو)

کسپرسکی اسم یکی از بزرگترین شرکتهای امنیتی و سازنده آنتی ویروس است که برخی از کاربران اشتباهاً این شرکت و محصولات آنتی ویروس آن را با عناوینی نظیر کسپرسکای،کاسپرسکی، کسپراسکای، کسپراسکای، و یا کاسپراسکای نیز می‌شناسد. همچنین لازم به ذکر است مدیرعامل این شرکت نیز یوجین کسپرسکي نام دارد.