لابراتوار کسپرسکی 20 ساله شد!

16 مهر 1396 لابراتوار کسپرسکی 20 ساله شد!

روابط عمومی شرکت ایدکو (توزیع کننده محصولات کسپرسکی در ایران)؛به راستی چگونه می توان بیست سال به صورت موفق در عرصه ی سایبری و امنیت آن فعالیت داشت و در این راه پر پیچ و خم جزء یکه تازان بود؟ ما بیش از بیست سال است که متعهد به برقراری امنیت در فضای مجازی هستیم و از این بابت بسیار خرسندیم. هدف ما در این مدت زمان طولانی حفظ امنیت در سازمان های بزرگ و کوچک و همچنین کاربران خانگی بوده است.

برقراری امنیت کاربران اولین وظیفه و مهمترین مسئولیت ما است و ما به محافظت تک تک آن‌ها در برابر تهدیدات سایبری چه به صورت پیچیده و چه به صورت ساده متعهد هستیم. این رویکرد پایه و اساس کسب و کار ما است و این دقیقا همان چیزی است که کاربران ما برای آن پول پرداخت می کنند.

همیشه قدرت بزرگ مسئولیت‌های بزرگ را هم به همراه خواهد داشت. ما هرگز به اعتمادی که کاربرانمان به ما داشته‌اند، خیانت نخواهیم کرد. اگر ما این کار را تنها یکبار انجام دهیم، بلافاصله همه چیز تمام خواهد شد و این پایان کسب و کار کسپرسکی خواهد بود و بس!

ما به خود افتحار می کنیم که توانسته ایم در این بیست سال رضایت کاربران را در سراسر جهان کسب کنیم و انتخاب آن ها باشیم. در ویدئوی ذیل می توانید جزئیات کوچکی از فعالیت ما را در این مدت زمان مشاهده فرمایید:

منبع: کسپرسکی آنلاین(ایدکو)

*  کسپرسکی اسم یکی از بزرگترین شرکتهای امنیتی و سازنده آنتی ویروس است که برخی از کاربران اشتباهاً این شرکت و محصولات آنتی ویروس آن را با عناوینی نظیر کسپرسکای،کاسپرسکی، کسپراسکی، کسپراسکای، و یا کاسپراسکای نیز می‌شناسد. همچنین لازم به ذکر است مدیرعامل این شرکت نیز یوجین کسپرسکي نام دارد.