کسپرسکی فارسی شد

17 تیر 1391 کسپرسکی فارسی شد

سرانجام و پس از سال‌ها فعالیت رسمی آنتی ویروس‌های کسپرسکی در ایران، نسخه فارسی شده این نرم‌افزار برای ارائه کاربری راحت تر به کاربران فارسی زبان از سوی ایدکو، تنها توزیع کننده آنلاین محصولات کسپرسکی در خاورمیانه روانه بازار شد.

سینا بقایی، مدیرعامل شرکت ایدکو با اشاره به همکاری ایدکو در روند اجرایی فارسی‌سازی محصولات کسپرسکی گفت: از امروز کاربران فارسی زبان ایران و سراسر جهان می‌توانند نسخه‌های فارسی اینترنت سکیوریتی و آنتی ویروس کسپرسکی را از وب سایت رسمی www.irkaspersky.com یا وب سایت‌های نمایندگان این شرکت دریافت کنند.

بقایی با اشاره به امکان دریافت نسخه آزمایشی فارسی یک ماهه محصولات کسپرسکی گفت: همانند سایر محصولات آزمایشگاه کسپرسکی، امکان به کارگیری رایگان و آزمایشی نسخه‌های فارسی نیز وجود دارد و کاربران می‌توانند به مدت یک ماه از کلیه امکانات این محصولات به طور کامل و به زبان فارسی استفاده نمایند.

وی با بیان اینکه این اقدام گام دیگری در پاسخ به نیازهای کاربران فارسی‌زبان است، تصریح کرد: ایدکو از حدود یک سال قبل وارد روند جدی فارسی‌سازی محصولات کسپرسکی شد و خوشحالیم که این نسخه فارسی شده را در اختیار همگان قرار می‌دهیم.

«ضدویروس کسپرسکی» به عنوان یکی از مشهورترین و معتبرترین ضدبدافزارهای جهان، اکنون سهم بزرگی از بازار آنتی‌ویروس‌های قابل اعتماد در رده‌های مختلف کاربران را به خود اختصاص داده است. کسپرسکی که نامش در چند سال گذشته و به واسطه کشف ویروس‌های حمله‌کننده به شبکه‌های ایرانی از جمله استاکس نت و فلیم بیشتر و بیشتر شنیده می‌شود، این بار نسخه فارسی شده آنتی ویروس خود را به صورت آنلاین در اختیار کاربران فارسی زبان قرار داده است.

مدیرعامل شرکت ایدکو در خصوص جایگزینی نسخه‌های فارسی با انگلیسی نیز گفت: کاربران می‌توانند با دریافت نسخه فارسی، نسبت به نصب آن اقدام كرده و از همان لایسنس موجود خودشان برای فعال‌سازی نسخه فارسی استفاده کنند. ضمن آنکه کلیه خریداران نسخه‌های خانگی محصولات کسپرسکی نیز می‌توانند با کد لایسنس که از سایر فروشندگان معتبر دریافت داشته اند، نسبت به نصب و فعال‌سازی نسخه‌های فارسی اقدام كنند. نسخه‌های فارسی اینترنت سکیوریتی و آنتی‌ویروس کسپرسکی با کلیه نگارش‌های ویندوز مایکروسافت از جمله ویندوز سون سازگار هستند. نسخه‌های فارسی این محصولات را می‌توان از امروز از نشانی www.irkaspersky.com دریافت و فعال كرد.