تا 40 درصد تخفیف ویژه نوروزی محصولات خانگی بیت دیفندر

16 اسفند 1399 تا 40 درصد تخفیف ویژه نوروزی محصولات خانگی بیت دیفندر

روابط عمومی شرکت ایدکو (توزیع‌کننده‌ی محصولات کسپرسکی در ایران)؛ شرکت ایدکو، توزیع‌کننده‌ی آنلاین محصولات امنیتی در ایران و خاورمیانه، در کمپینی 1 ماهه و در فروش ویژه نوروز 1400، با تخفیف ویژه تا 40 درصدی محصولات بیت‌دیفندر از طریق وب‌سایت رسمی فروش محصولات بیت‌دیفندر درکنار مشتریان خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی ایدکو، این شرکت از روز جمعه 15 اسفند 1399 تا روز یکشنبه 15 فروردین 1400 فرصت استثنایی دریافت تخفیف تا 40 درصدی روی محصولات بیت‌دیفندر را دراختیار همه علاقه‌مندان و فعالان فضای آنلاین قرار داده است. شرح تخفیف ها بصورت زیر می باشد:

برای بهره مندی از این تخفیف از لینک زیر اقدام نمایید:

https://irbitdefender.com/nowruz1400

افزایش تراکنش­‌های مالی در فضای آنلاین و فعالیت­‌های مالی مختلف درکنار اطلاعاتی که افراد و شرکت‌ها روی کامپیوتر دارند، لزوم استفاده از نرم­‌افزارهای امنیتی مطمئن و اورجینال را در سال‌های گذشته به‌شدت افزایش داده است. ازاین‌روی شرکت ایدکو هرساله در جمعه سیاه، با تخفیف‌های ویژه‌ای به استقبال این روز می‌رود و شما می‌توانید محصولات اورجینال بیت‌دیفندر را با قیمت غیر قابل تکرار ازطریق وب‌سایت رسمی فروش محصولات بیت‌دیفندر در آدرس https://irbitdefender.com/nowruz1400تهیه کنید و به‌علاوه از پشتیبانی شرکت ایدکو بهره‌مند شوید.

طبق این گزارش محصولات بیت دینفدر که تاکنون مورد استقبال مشتریان ایرانی بوده ‌است همانند معمول از وب‌سایت رسمی یا فروشگاه‎های آنلاین همه نمایندگان قابل دریافت است. علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت بیت‌دیفندر و ازطریق این مجموعه محصولات مدنظر خود را خریداری کنند و از جدیدترین فناوری‌های روز حوزه امنیت اطلاعات بهره گیرند.

 

 

منبع: کسپرسکی آنلاین (ایدکو)

کسپرسکی اسم یکی از بزرگترین شرکتهای امنیتی و سازنده آنتی ویروس است که برخی از کاربران اشتباهاً این شرکت و محصولات آنتی ویروس آن را با عناوینی نظیر کسپرسکای،کاسپرسکی، کسپراسکای، کسپراسکای، و یا کاسپراسکای نیز می‌شناسد. همچنین لازم به ذکر است مدیرعامل این شرکت نیز یوجین کسپرسکی نام دارد.