سال نو با کسپرسکی 2014 فارسی

18 اسفند 1392 سال نو با کسپرسکی 2014 فارسی

نسخه فارسی اینترنت سکیوریتی و آنتی ویروس کسپرسکی 2014 از نوزدهم اسفندماه و به مناسبت سال نو در دسترس کاربران ایرانی خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی شرکت ایدکو، توزیع کننده آنلاین محصولات کسپرسکی در خاورمیانه و شمال آفریقا، نسخه های جدید محصولات خانگی کسپرسکی با رابط کاربری فارسی را در اختیار علاقمندان قرار می دهد.

بنابر این گزارش، سینا بقایی، مدیرعامل شرکت ایدکو با اشاره به فارسی سازی محصولات خانگی جدید کسپرسکی گفت: اینترنت سکیوریتی 2014 و آنتی ویروس کسپرسکی 2014 دو محصولی هستند که مطابق معمول سال های قبل فارسی سازی رابط کاربری آن ها پایان یافته و از 19 اسفندماه 92 در اختیار کاربران ایرانی قرار می گیرد.

بقایی با اشاره به امکان دریافت نسخه های فارسی اینترنت سکیوریتی و آنتی ویروس کسپرسکی از وب سایت رسمی www.irkaspersky.com  و یا وب سایت های نمایندگان آنلاین تصریح کرد: امسال برای سومین سال است که کاربران ایرانی می‌توانند از نسخه های خانگی محصولات کسپرسکی به زبان فارسی استفاده کنند، ضمن آنکه همانند سایر محصولات آزمایشگاه کسپرسکی، امکان به کارگیری رایگان و آزمایشی نسخه های فارسی نیز وجود دارد و کاربران می توانند به مدت یک ماه از کلیه امکانات این  محصولات به طور کامل و به زبان فارسی استفاده نمایند.

مدیرعامل شرکت ایدکو درمورد  جایگزینی نسخه های فارسی با انگلیسی اظهار داشت: کاربران می توانند با دریافت نسخه جدید فارسی، نسبت به نصب آن اقدام نموده و از همان لایسنس قبلی خودشان برای فعال سازی نسخه فارسی استفاده کنند. همچنین کلیه خریداران نسخه های خانگی محصولات کسپرسکی نیز می توانند، با کد فعال سازی یا همان لایسنس که از سایر فروشندگان معتبر دریافت داشته اند، نسبت به نصب و فعال سازی نسخه های فارسی اقدام نمایند.

گفتنی است نسخه های جدید فارسی اینترنت سکیوریتی و آنتی ویروس کسپرسکی با کلیه نگارش های ویندوز مایکروسافت سازگار بوده و از نوزدهم اسفند 92 از نشانی http://irkaspersky.com/kaspersky_persian_2014  قابل دریافت و به کارگیری هستند.