جایی که کار کردن مهمتر از تجارت می شود

28 مهر 1394 جایی که کار کردن مهمتر از تجارت می شود

    به گزارش روابط عمومی شرکت ایدکو (توزیع کننده محصولات کسپرسکی در ایران)؛ رسیدن به موفقیت در زمان درست با تمام چالشهای موجود بر سر راه؛ کار راحتی نیست آن هم نزدیک به دو دهه که بتوانید در کار خود بهترین باشید. امسال کمپانی ما با کوله باری از تجربیاتی که بدست آورده است وارد 18 سالگی خود می شود.

     در لابراتوار کسپرسکی ما همیشه به کار کردن بیش از تجارت پرداخته ایم. در طول این سالها برای کسپرسکی هم، روزهای خوب و بد وجود داشته است و تمام کارکنان کسپرسکی همیشه در جهت از بین بردن تهدیداتی که به سمت کاربران نشانه رفته بود فعالیت کردند و همیشه کارهایی امیدبخش درجهت رضایت مشتریان انجام داده اند.

     کسپرسکی با پلیس بین الملل و یوروپل (پلیس اروپا) همیشه علیه مزاحمین سایبری در سطح جهانی همکاری داشته است. کار ما صرفا محدود به طرحهای آنتی ویروس نیست اگرچه همیشه هدفمان بالا بردن حفاظت از کسب و کار و جوامع امن کاربران می باشد (و این امر توسط تستهایی که هر ساله بطور ثابت از طرف کمپانی ما برگزار می شود تحت بررسی قرار می گیرد.) بلکه ما مهارتهای اولیه در خصوص آموزش امنیت اینترنتی را برای کاربران و بخصوص برای رشد تجربیات نوجوانان به همراه داشته ایم.

     کارکنان ما کسپرسکی را "یک شرکت برای مردم" می نامند و تاثیر مثبت این نگرش فراتر از مرزهای دفاتر ما می باشد و این مهم ترین چیز برای ما بوده است.

     این کمپانی در سال 1997 تاسیس شد و در زمان کوتاهی به یک شرکت بین المللی در بیش از 200 کشور جهان تبدیل شد. این کمپانی در انگلستان به ثبت رسید و اکنون ما دارای 34 دفتر نمایندگی منطقه ای در 31 کشور جهان در 5 قاره دارا می باشیم. این شرکت بیش از 3000 نفر از متخصصان مجرب را در خود جای داده است که سالیانه با رقم 7% در حال رشد است.

     کارمندان کسپرسکی زمانهایی را هم برای طرحهای خیریه دارند. برای مثال کارکنان کسپرسکی در بخش شمالی آمریکا جمع آوری هدایا و تهیه غذای جشن کریسمس را برای کسانی که توانایی مالی ندارند در شهر Woburn ایالت ماساچوست انجام می دهند. از سال 2011 همکاران ما در آمریکای شمالی برای امور مختلف خیریه 65000 دلار اهدا کرده اند.

     تیم ما هرگز از انجام کارهای مثبت خسته نمی شود. سال گذشته کارکنان دفتر NA حتی برای خروج یک باغ وحش از شهر هم کمک کردند. برای کارکنان کسپرسکی هم در سال 3 روز مرخصی با حقوق برای انجام کارهای خیریه در نظر گرفته شده است.

     هیچکس نمی تواند به تنهایی امنیت را در جهان برقرار کند. قهرمانانی هم وجود دارند که دنیا را به تنهایی نجات می دهند که البته بیشتر برای کتابهای مصور کودکان مفید هستند اما در دنیای واقعی شما باید کار گروهی (تیمی) انجام دهید و به مفهوم آن هم احترام بگذارید. از سال 2014 پروژه آموزشی مشترک برای همکاری لابراتوار کسپرسکی و پلیس شهر لندن آغاز شده است؛ ما یک سری جلسات آموزشی ویژه و منحصر بفرد در جهت اصول امنیت سایبری برای افسران پلیس لندن برگزار کرده ایم که در ابتدا 10 نفر از این افسران در کلاسهای آموزشی تجزیه و تحلیل کسپرسکی که یک دوره 3 هفته ای بود و در شهر مسکو برگزار شده بود شرکت کردند. این مباحث به شکلی کاملا لازم و موثر در برنامه های درسی پلیس لندن گنجانده شد.

     همچنین برنامه هایی هم برای نوجوانان و کودکان داشته ایم. آکادمی کسپرسکی پروژه ای را در جهت حمایت و توسعه استعدادهای امنیت سایبری جوانان آغاز کرده است. در این پروژه جوانان در برنامه های آموزشی، توسعه دانش و مهارتهای خود در جهت امنیت سایبری در جوامع جهانی آموزش می بینند.

در مسابقات برنامه نویسی اروپا در سال 2015 برگزار شده بود از کسپرسکی خواسته شد که بهترین برنامه ضد مزاحمین سایبری را انتخاب کند. ما طرح جوانان آلمان را برنده اعلام کردیم. آنها اولین برنامه کمکی برای گوشیهای هوشمند را در برابر مزاحمتهای سایبری تولید کردند.

     ما تیم آلمان را به این دلیل انتخاب کردیم که نرم افزارشان از قربانیان مزاحمتهای سایبری محافظت می کند. پس از برنده شدن این تیم یک سفر 3 روزه به ایتالیا داشت تا از موزه Ferrari در شهر Maranello دیدن کند و مسابقه اتوموبیلرانی Mugello را از نزدیک ببیند و با راننده فرمول یک Scuderia از نزدیک ملاقات داشته باشد.

     در لابراتوار کسپرسکی ما از تمام قدرتمان استفاده می کنیم که بهترین راه کارها را اعمال کنیم تا جهان را تبدیل به مکانی امن تر کنیم. بله، ما هم نمی توانیم این کار بزرگ را به تنهایی انجام دهیم بلکه باید تمام مردم در این امر ما را همراهی کنند. به همین دلیل داوطلبان زیادی وجود دارند که به شبکه امنیت کسپرسکی متصل شده اند و شما هم می توانید بدون هیچ پرداختی عضو این شبکه شوید. Kaspersky security network هم کمک می کند تا قابلیت استفاده از محصولات را بیش از پیش داشته باشید هم اطلاعاتی در مورد تهدیدات جدید از طریق منابع خود ارائه می کند که وقت شما را کمتر از 1 دقیقه می گیرد.

     ما همیشه لطف و احترام را از طرف کاربرانمان داشته ایم که از ما حمایت کردند تا بتوانیم جهان را در این بخش نجات دهیم. با شعار: همراهی تکنولوژی و استراتژی مفید.

منبع: کسپرسکی آنلاین(ایدکو)

*  کسپرسکی اسم یکی از بزرگترین شرکتهای امنیتی و سازنده آنتی ویروس است که برخی از کاربران اشتباهاً این شرکت و محصولات آنتی ویروس آن را با عناوینی نظیر کسپرسکای،کاسپرسکی، کسپراسکی، کسپراسکای، و یا کاسپراسکای نیز می‌شناسد. همچنین لازم به ذکر است مدیرعامل این شرکت نیز یوجین کسپرسکي نام دارد.